vrijdag 14 december 2012

Mens en natuur: Energy, let's save it

In dit filmpje is te zien dat wij als mens enorm veel energie laten weggaan. Zoals je water laten lopen bij het tandenpoetsen, koffie is al doorgelopen maar de knop staat nog op aan. De verwarming veel te hoog ook 's nachts. Met 1 persoon per auto naar het werk. Je fiets gebruiken voor kleine afstanden en zo verder. Dit is een zeer realistisch beeld. Zeker een of meerdere van de zaken die getoond worden doen we allemaal. Ik heb dit met mijn verwarming. Ik zit op peda en daardoor vergeet ik vaak mijn verwarming uit te zetten als ik in het weekend naar huis ga. Er is dan niemand op mijn kamer dus waarom zet ik het dan toch niet af? Ik heb ook geen spaarlampen op mijn kamer ( niet mijn keuze). Thuis hebben we wel overal spaarlampen tot in het nachtlampje toe.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten