zaterdag 15 december 2012

Mens en natuur: Bevrijdingsfilms

Dit gaat over een documentaire. De wereldreizigers willen met deze documentaire alle positieve milieuacties over de hele wereld in het daglicht stellen. De wereldreizigers willen zo komen tot een fundamentele vraag. Die vraag is wat voor een wereld laten wij achter aan onze kinderen, kleinkinderen en achter kleinkinderen? Velen antwoorden hier zo op: Oh ja we zijn er dan niet meer, we zullen het niet meer meemaken, ze zullen het dan wel oplossen, het kan mij niet schelen. Mij kan het wel wat schelen. Ik heb die vraag ook wel al een paar keer tegen gekomen en ik vraag mij echt af of mijn kleinkinderen of zelf al achter kleinkinderen dit gaan overleven. Wij maken de aarde kapot voor onze nakomelingen. Wij zadelen onze nakomelingen op met de problemen. Er moet iets gebeuren, we moeten worden wakker geschud. Maar dat wakker schudden zal altijd wel te laat komen zoals bij alles !!

Poster in groot formaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten